Gyakran feltett kérdések (FAQ)
A Google CSS programról
A tanulási fázis vagy learning phase az a periódus, amikor a Google algoritmus megtanulja, hogyan vezetik a kampányaidat, mennyit költesz, és hogy mennyivel tudna spórolni a kattintási áron.
Ez egy jelenség, amely a radikális változásokat tapasztaló kampányokban jelenik meg. Ezek közé tartozik az áttérés az új CSS partnerhez is. Általában a tanulási fázis egy nap múlva kezdődik, amikor más CSS szolgáltatóra váltasz, és 1-10 napig tart. A tanulási fázis akkor következik be, amikor smart bidding stratégiát használsz, például a Konverziók maximalizálása vagy a Célhoz kötött ROAS (Return On Ad Spend) stratégiát. A fázis időtartama lehet rövid is, de ez több tényezőtől függ.
CSS programunkat egyetlen nap alatt aktiválhatod. Ezen a napon kitöltheted az űrlapot, szakértőink elküldik neked a aktivációs protokollt a Merchant központodba, amely egy órán belül megjelenik. Miután megkapod, aktiválhatod a CSS programot. Ezen a napon az online áruházadat is felvesszük
az árösszehasonlítónkba, így az első naptól kezdve használhatod a CSS programot és élvezheted előnyeit.
Abszolút nem. A Winston Bros.-ban már hozzáférünk több mint 6000 Google Ads fiókhoz világszerte, havi összkiadással több mint 6 963 840 000,00 HUF. Üzleti feltételeinkben az is meghatározott, hogy nem szabad befolyásolnunk hirdetési fiókod működését, beleavatkoznunk a beállításokba, és semmilyen körülmények között nem osztjuk meg belső statisztikáidat vagy költekezéseidet harmadik felekkel.
Az EU CSS-ben történő vásárlás lehetőséget biztosít arra, hogy akár -20%-os kedvezményt kapjon a Shopping/Performance max reklámra! Végül, de nem utolsósorban, a szolgáltatás bónuszaként lehetőséget kínálunk arra, hogy termékeit közzétegye a www.cssshoppingin.eu weboldalon található termékár-összehasonlítónkba. Emellett ha segítségre van szüksége a reklámokkal kapcsolatban, szívesen segítünk Önnek.
Az EU-ban csak a CSS programért kell fizetnie, és ennyi az egész. Ingyenesen felvesszük az online áruházát az árösszehasonlító oldalunkra, és minden szükséges támogatást természetesen ingyen nyújtunk.
Az EU-ban több mint 100 CSS partner működik, és környékünkön leginkább a CSS viszonteladóval találkozhat, ami azt jelenti, hogy egy online ügynökség más közvetítőn keresztül kínálja a CSS programot, hogy megkaphassa annak előnyeit. A CSS program díja változó lehet. Néhány CSS program fix díjjal rendelkezik, mások pedig az eladások százalékában számolnak. Vannak olyanok is, akik kombinálják ezeket.
Az összes többihez képest a CSS Shopping az EU-ban kifejezetten szlovák, helyi vállalat, amely a legnagyobb Google Channel Partner, a BlueWinston.sk szárnyaiban nőtt fel, és már több ezer ügyfele van az EU-ban és világszerte.
Az ilyen korlátozásnak nem szabadna fennállnia egyetlen CSS Partnernél sem. Mindig alaposan meg kell vizsgálni, hogy valóban így van-e, mivel néhány CSS Partner kifejezetten korlátozza a napi költéseket (előre befizetett hitelkártyával rendelkezőket). Ha a CSS szolgáltatásunkat (Shopping in EU) használod, akkor nincsenek ilyen korlátok!
Gyakorlatilag semmi, ami a Google Ads és a Merchant fiók beállításait illeti. CSS programunkkal főleg az a változás történik, hogy a Shopping hirdetésed “Google“-ről “Shopping in EU“-ra változik, és megváltoznak a mérőszámok, például a kattintási ár, a kattintások száma, a CTR stb., éppen a kedvezmény miatt, amit CSS partnerként kínálunk.
A CSS programunkkal továbbra is a Google-nál marad a hirdetési díj fizetése. A saját Google Ads és Merchant fiókod működésében egyáltalán semmi sem változik. Csak a tesztverzió után dönthetsz úgy, hogy folytatod a CSS program használatát, és ekkor fizetsz nekünk egy összeget, ami független a Google Ads fizetéseidtől.
Ezenkívül a CSS Partnernek meg kell adnia a lehetőséget a termékeid megjelenítésére az árösszehasonlítóban, valamint lehetővé kell tennie számodra, hogy akár 20%-os kedvezményt is kapj a szokásos kattintási díjból a Google Shopping/Max hirdetéseknél. Tehát ha például ma 386,88 HUF-t fizetsz egy kattintásért, akkor a CSS Partnernek köszönhetően spórolhatsz és bizonyos esetekben akár csak 309,50 HUF-t kell fizetned egy kattintásért. Ez azt jelenti, hogy vagy csökkentheted a teljes költségvetést, vagy még jobb, hagyhatod, ahogy van, és több kattintást kapsz.
A CSS partnerek jelenleg 21 országban kínálják a CSS programot az Európai Gazdasági Térségben. Ezek a szolgáltatások használhatók: Belgiumban, Csehországban, Dániában, Finnországban, Franciaországban, Görögországban, Hollandiában, Írországban, Magyarországon, Németországban, Norvégiában, Lengyelországban, Portugáliában, Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Svédországban, Svájcban
és Olaszországban.
Igen, pontosan így van. Csak a kiválasztott árösszehasonlítók, akik teljesítették a Google által meghatározott szigorú feltételeket, lehetnek reklámtér szolgáltatók a Google Shopping hirdetésekben a Google Keresés hálózatban, és akár 20%-os kedvezményt is kínálhatnak a szokásos kattintási díjból.
2017-ben a Google-t az Európai Bizottság 2,4 milliárd euróig terjedő pénzbírsággal sújtotta egy perben a piacon tanúsított monopolisztikus magatartás miatt. Monopolisztikus magatartás éppen azért, mert a termékhirdetések, az úgynevezett Google Shopping Ads is ár-összehasonlító vásárlásnak minősülnek, hiszen maguk a hirdetések nemcsak a termék képét, a termék nevét tartalmazzák, hanem annak árát és azt a webáruházat is, ahol meg lehet vásárolni. Az Európai Bizottság döntése arra kényszerítette a Google-t, hogy az EU-n belüli árösszehasonlító oldalaknak esélyt és lehetőséget adjon arra, hogy a Google Shopping Ads hirdetésekben alacsonyabb kattintásonkénti árat kínáljanak ügyfeleiknek. Az EU-ban kiválasztott ár-összehasonlító vásárlási oldalaknak lehetőségük van arra, hogy bizonyos feltételek mellett a Google CSS Partnerévé (Comparison Shopping Service) váljanak.
Olvasson el egy officiális Google cikket a CSS Partnerekről ezen a linken.
Automatizálja a termék hirdetésének szerkesztését a Google Ads-be
A BlueWinston.com egy olyan eszköz, ami automatikusan elkészíti a termékei hirdetését a Google Search- nek. Magába foglal egy alternatívát, ugyanakkor egy szükséges kiegészítőt is a klasszikus Google Shopping Ads-hez. A termékek kampányai amik az adatcsatorna E-shopon keresztül lettek megszerkesztve, 40% megosztást tesznek ki az évi CTR%-ból és a Google Search megjelenítésekben, amik sikeres tranzakcióhoz vezetnek. A különleges technológiának, a kulcsszavak inovatív megszerkesztésének, az hogy minden egyes terméket külön hirdetnek, a termékcsoportok kategóriái az E-shopban teszik lehetővé, hogy ez az eszköz első számú a világpiacon.A BlueWinstont ma már több száz ügyfelünk használja több mint 50 különböző országban (Mutasd az értékeléseket a PPC specialistáktól és felhasználóktól). A BlueWinston.com-nak köszönhetően nem csak a hirdetések automatikus létrehozását tudja elérni a termékeinél, de szintúgy automatikusan optimalizál és menedzsel, köszönhetően a komplex automatikus szabályoknak és leírásoknak, amiket hihetetlenül gyorsan alkazmaz, méghozzá miden 6 órában.
- Növelje az eladását már 60%-al
- Növelje a ROAS értékét már +1500%-al
- Csökkentse CPC 40%-al
- Hirdesse az összes terméket
- Automatizálja a szerkesztést és a menedzselést is